Nemokama reklama internete – Google My Business

Nemokama reklama internete – Google My Business Google My Business integracija su kitomis Google paslaugomis Google Žemėlapiai (Google Maps) ir maršrutų planavimas Google My Business paskyra automatiškai susiejama su Google Maps, todėl tai tampa vienu efektyviausių nemokamų reklamos kanalų bet kokiam vietiniam verslui. Ar galite įsivaizduoti, kad klientas tiesiog įrašo „kavinė netoli manęs“ ir jūsų …

Nemokama reklama internete – Google My Business Skaityti daugiau »

5 dažniausios klaidos renkantis raktinius žodžius „Google Ads“ kampanijoms

5 dažniausios klaidos renkantis raktinius žodžius „Google Ads“ kampanijoms Efektyvus raktinių žodžių parinkimas yra kiekvienos sėkmingos „Google Ads“ kampanijos pagrindas. Tačiau daugelis verslų daro tas pačias klaidas, kurios lemia dideles reklamos išlaidas ir menką konversijų grąžą. Štai penkios dažniausiai pasitaikančios klaidos, kurias reikėtų vengti. 1. Per platus raktažodžių pasirinkimas Norint pasiekti platesnę auditoriją, kartais pasirenkami …

5 dažniausios klaidos renkantis raktinius žodžius „Google Ads“ kampanijoms Skaityti daugiau »

Kaip Pasirinkti Tinkamus Raktinius Žodžius „Google Ads“ Kampanijoms

Kaip Pasirinkti Tinkamus Raktinius Žodžius „Google Ads“ Kampanijoms Raktinių žodžių pasirinkimas yra vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių „Google Ads“ kampanijų sėkmę. Netinkamai parinkti raktiniai žodžiai gali lemti prastą skelbimų matomumą arba dideles išlaidas su mažai konversijų. Štai keletas esminių principų, kurie padės pasirinkti tinkamiausius raktinius žodžius ir efektyviai išnaudoti reklamos biudžetą. 1. Pasirinkite Raktažodžius Pagal Klientų …

Kaip Pasirinkti Tinkamus Raktinius Žodžius „Google Ads“ Kampanijoms Skaityti daugiau »

Kodėl jūsų „Google Ads” reklamos kainuoja per daug? Prastas „Quality Score” – pagrindinė problema!

Kodėl jūsų „Google Ads” reklamos kainuoja per daug? Prastas „Quality Score” – pagrindinė problema! Ar pastebėjote, kad „Google Ads” reklamos kainuoja daugiau, nei tikėjotės, o grąža atrodo per maža? Priežastis gali slypėti prastoje reklamos kokybėje – kitaip vadinamoje „Quality Score”. Kas yra „Quality Score”? „Quality Score” – tai „Google” nustatomas reklamos kokybės įvertinimas, kuris svyruoja …

Kodėl jūsų „Google Ads” reklamos kainuoja per daug? Prastas „Quality Score” – pagrindinė problema! Skaityti daugiau »

Google reklamos klaidos – švaistote pinigus „Google Ads“?

Google reklamos klaidos – švaistote pinigus „Google Ads“? Dauguma verslų išleidžia per daug reklamai, nes daro šias klaidas: ❌ Per platus raktažodžių pasirinkimasPasirinkus per daug bendrinius arba nesusijusius raktinius žodžius, jūsų skelbimai gali būti rodomi ne tikslinei auditorijai, o tai lemia didesnes išlaidas ir mažesnį efektyvumą. ❌ Nėra „Negative Keywords“Jei nenaudojate neigiamų raktinių žodžių, jūsų …

Google reklamos klaidos – švaistote pinigus „Google Ads“? Skaityti daugiau »

Kaip sukurti efektyvią Google reklamą

Kaip sukurti efektyvią Google reklamą Nustatykite savo tikslinę auditoriją – pasirinkite geografinius filtrus, demografinius filtrus, interesus ir panašiai. Sukurkite reklamos tekstą – naudokite raktažodžius ir reklamuokite savo produktus ar paslaugas tiksliai tikslinei auditorijai. Pasirinkite reklamos formą – galite pasirinkti tekstinę reklamą, vaizdinę reklamą ar video reklamą. Nustatykite reklamos budžetą – nustatykite kiek norite skirti reklamos …

Kaip sukurti efektyvią Google reklamą Skaityti daugiau »

Google reklama ir jos privalumai

Google reklama ir jos privalumai Google reklama, arba Google Ads, yra viena iš efektyviausių ir populiariausių reklamos platformų internete. Ji leidžia reklamuoti savo produktus ar paslaugas tiesiogiai potencialiems klientams, pasiekiant juos tiksliai ir greitai. Tikslinga ir efektyvi reklama Google reklama leidžia reklamuoti savo produktus ar paslaugas tiksliai pasirinktiems vartotojams, naudojantis įvairiais reklamos filtrais ir parametrais. …

Google reklama ir jos privalumai Skaityti daugiau »

Konversijų sekimas svetainėje

Konversijų sekimas svetainėje Ko reikia norint sekti konversijas Yra keli būdai sekti konversijas svetainėje: pridėti  Google Tag Manager (GTM) kodą, ir atlikti nustatymus per GTM. pridėti konversijų sekimo kodus į patį svetainės kodą. * Elektroninėse parduotuvėse norint sekti peržiūrėtas prekes ar pirkinių verte į svetaine vistiek riekia pridėti papildomus kodus. Išsiaiškinti kokie veiksmai svetainėje yra …

Konversijų sekimas svetainėje Skaityti daugiau »

Kas yra WordPress?

Kas yra WordPress? Iš esmės „WordPress“ yra paprasčiausias ir populiariausias būdas sukurti savo svetainę ar tinklaraštį. Tiesą sakant, „WordPress“ naudoja daugiau nei 43,3% visų interneto svetainių. Taip – greičiausiai daugiau nei viena iš keturių svetainių, kuriose lankotės, yra aprūpinta „WordPress“. Šiek tiek techniniu lygmeniu „WordPress“ yra atvirojo kodo turinio valdymo sistema, licencijuota pagal GPLv2, o …

Kas yra WordPress? Skaityti daugiau »

Svetainių kūrimo žingsniai

Svetainių kūrimožingsniai 1: Išsirinkti domeno pavadinimą ir URL Svarbu pasirinkti gerą domeno pavadinimą. Tai paveikia: kaip lengvai klientai gali rasti jūsų svetainę kiek klientai pasitikės jūsų svetaine ir prekės ženklu jūsų intelektinės nuosavybės ir prekių ženklų apsauga. 2: Susikurkite el. pašto adresą, kuris atitiktų jūsų domeno pavadinimą Savo verslui galite naudoti nemokamas el. pašto paslaugas, …

Svetainių kūrimo žingsniai Skaityti daugiau »